21533
E-book
W koszyku
Nowoczesny podręcznik metodologii badań społecznych, obejmujący całość podstawowej wiedzy metodologicznej. Książka jest niezbędna na zajęciach z metodologii badań i nauk społecznych, krok po kroku pokazuje, jak przygotować i prowadzić badania społeczne, wprowadza w teorię i paradygmaty badań społecznych a także szczegółowo omawia strukturę procesu badawczego, typy obserwacji i sposoby analizy danych. Przeznaczona jest dla studentów socjologii, nauk społecznych, nauk politycznych oraz dziennikarstwa. Skorzystają z niego też osoby zajmujące się badaniem rynku, opinii publicznej, marketingiem, analizą informacji i reklamą.
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Biblioteka Główna. Magazyny
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E.29.V.9 [Magazyn 1] (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Do udostępniania na czytniku e-book.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej